onsdag 3 november 2010

Idag -onsdagen den 3 november 2010- har jag tjänat mina egna pengar för första gången! Pengar som jag fått av mamma och pappa för att jag har städat huset eller gjort tjänster åt dem räknas inte. Det är ju fortfarande pengar från deras plånbok. Men idag har jag tjänat pengar helt på egen hand, inte mammas/pappas pengar. Mina. Känns skitbra! Tycker att jag förtjänar en liten guldstjärna. Mötet varade i 3 timmar och vi pratade främst om säkerheten & service etc. A lot of säkerhetssnack kan jag säga. Mina arbetskollegor verkar supersnälla. Min mentor verkar bra också. Snäll, men sträng och det är väl bra sak antar jag? Vi fick även våra scheman! Eftersom dom andra tjejerna pluggar fortfarande så fick dom mer helger och vardagarna gavs till mig. I början så är schemat ganska lugnt men till julhelgen, alltså...OMG XD 11-20 varje dag. Och gissa vilken dag jag också ska jobba på? Julafton...! Fast bara 3 timmar (kommer hem lagom till Kalle Anka, haha) ;P  så det är okej och jag får dubbelt betalt. Det schemat vi fick idag var bara grundschemat, så fler timmar kan definitivt läggas till. Jag gör ju ändå ingenting förutom att sitta hemma om dagarna så mig spelar ingen roll. All in all, schemat ser superbra ut! Money, money, money!! :D Jag kan tyvärr inte säga något mer om vad vi pratade om idag. Säkerhetsskäl. Puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤