onsdag 10 november 2010

Förresten..

Frukostmötet gick superbra. Idag fick vi en massa bra tips från dom andra anställda och så fick vi en lång redovisning genom butiken. Tex; vilka smycken som är gjorda av vad, vart dom finns, kampanjer, hur man visar upp smyckena för kunden, hur det ska se ut i skåpen, etc. Ja, en massa saker! På torsdag ska jag dit igen på mentorstid. Känner mig väldigt nöjd än så länge med min mentor. Hon verkar väldigt snäll och tålamodig (och hon är bl.a bäst i butiken på att sälja ;D ) Dessutom så har hon (och alla andra) en så skön stil så det har även varit en massa skratt idag. Japp, jag tror detta kommer bli bra! Mötet slutade vid 11, så mamma kom och möte mig och så gick vi runt och tittade lite granna. Jag köpte lite pärlor till mina lösnaglar och så fick jag en kalender av mami :)

2 kommentarer:

  1. Hejsan, härlig blogg du har:)

    va med och tävla i min blogg. Om du vinner så kan du välja mellan länkad, två mode blogg eller en sida där det finns massor olika inspiration bilder:)

    Snälla ta ett titt innan du bestäm dig :)<3

    SvaraRadera
  2. Tävling på bloggen om du är intresserad: http://momoos.blogg.se/2010/november/ny-tavling.html#comment

    :)

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤