fredag 29 januari 2010

Jag vill bli en Avatar!!

Såg Avatar (i 3D) igår med min kompis Amanda ❤ 
O M G vad den var bra!!!!!!!!!! Definitivt den bästa film jag nånsin sett!! 
(det sårar mig att säga detta, men den var bättre än Twilight - Men Twilight filmerna är en kär tvåa ❤ )
...fast man kan egentligen inte jämföra Twilight och Avatar. Twilight är bra på sitt sätt (har hållt den kär ända sen första boken kom ut) och Avatar är bra på sitt sätt :) Kan inte fatta att jag väntat så länge på att gå och se den!?

Vill bli en Avatar nuuuuu~!
Och är det bara jag som tycker att Neytiri är galet söt!? Älskar hennes stora ögon ❤ 

Cameron satte väg för en helt ny-designad kamera, inbyggt i ett 15cm långt mikrofonstativ / mikrofonbom, som gjorde att ansiktsuttrycken på skådespelarna kunde fångas och digitalt inspelas för animatörerna att använda senare. Smart gjort! ^^  

Undrar om jag skulle passa som en Avatar?? hihi
//Just a Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤