måndag 18 januari 2010

Första morgonen med bloggen :)

Godmorgon bloggen <3 

Vaknade kl 2 idag (!!) men jag får väll skylla mig själv att jag somna runt halv 6. Vet bara inte varför det blir så!? 
Är jättetrött, men ligger och vrider å vänder på mig i flera timmar! Vill ha mitt dygn tillbaka!! 
Sömnpiller kanske??
 
Idag hade jag planerat att rensa i garderoben, men har huvudvärk, så får se hur det blir med det...

Är det bara jag som har problem när man ska sortera kläder? Spelar ingen roll hur många gånger jag försöker, men jag kommer alltid med ursäkter varför jag ska behålla kläderna XD det är bara så svååårt att ta bort en del, för tänk om man har användning av det plagget nån annan dag??

1 kommentar:

  1. Kanske for att du inte gor nanting pa dagarna och sitter uppe pa internet pa natterna??

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤