tisdag 19 januari 2010

God Morgon!

Wohooo! 
Vaknade kl 7 imorrse (första ggn jag går upp så tidigt på nästan 3 månader) av att telefonen ringde, det är ju storasyster min från andra sidan jordklotet <3 
Hon berättade att dom fått reda på könet på baby#2 (antar att det är ok att skriva det här eftrersom hon redan skrivit det på sin blogg?) och det blir en tjej till! :D  

  Grattis Josh o Madde <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rensade inte garderoben i går... huvudvärken blev bara värre o värre (BLÄH!!)
Så jag låg bara och tog det lugnt och senare på kvällen så såg jag på idrottsgalan på tv med pappa. 
Har inget speciellt planerat idag heller...tar dagen som den kommer :) 
Nä, nu ska jag titta på Gränsbevakarna Australien med mami o papi. 

puss så länge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤