tisdag 22 januari 2013

My order from Amazon

Har beställt lite grejer från Amazon.com. Dock får jag vänta ett tag innan jag får hem grejerna för det är nämligen mamma som kommer ta med sig allt från USA. :) 

Faktum är att detta kommer vara min födelsedagspresent från mamma och pappa! Jag fick välja ut grejer för en antal summa pengar (för jag sa att jag hellre ville önska mig grejer från USA än Sverige) och detta är vad  jag fick ihop!

Örhängen.
 Tre olika earcuffs som jag tyckte såg lite läckra ut :)






KORRES
Lip Butter och Organic Lemon Lip Scrub.



















Twinlab Pantothenic Acid B5
6 burkar


Letraset PROMARKER 12-pack x4
Helt fantastiska alkoholbaserade pennor. Grejen med dessa pennor är att trots att det är permanenta alkoholbaserade pennor så ser resultatet ut som att det är målat med akvarellfärg. Så snyggt! Ett måste för den konstintresserade ;) Fick 2 st 6-pack i julklapp; Pastel och Skin accents. Promarkers är rätt dyra pennor (men av VÄLDIGT bra kvalitet) och ett 12-pack (som ni ser nedan på bilden) kostar i Sverige ca 350 kr. På Amazon så säljs dom för ca 170 kr så jag köpte 4 st set. Set 1, Set 2, Pastel och Muted. 
 
Eyelash Serum.
Ska tydligen få ögonfransarna att bli längre/fylligare. Vet inte om det funkar, men dom hade fått rätt bra recenssioner och det kostade bara $3 för ett 2-pack så varför inte testa?
 TONY MOLY
 Appletox Smooth Massage Peeling Cream
Innisfree Color Change Tint Balm 
Dessa ser jag mest fram emot att recensera! Och se vem som är model för märket? Girls Generation medlemen YoonA! ^^ Köpte den gula och den lila.
 Jag kommer att recensera allt smink också, för dom som är intresserade. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤