söndag 13 januari 2013

It's Time to:

Mamma åker till LA imorgon för att hjälpa min syster som ska föda sitt tredje barn -vilket kan ske när som helst. ;) Så lilla mami blir borta i 3 veckor och jag, pappa och magnus är kvar här hemma.

Som alltid när någon i familjen åker till LA så tar jag stunden i akt och beställer kläder från F21. Jag gjorde en beställning för nån vecka sedan -jag är helt galen i pelum-toppar!!- så jag beställde några såna snygga överdelar och ett par pyjamas-byxor. ^^



Och idag så såg jag att dom hade ett erbjudende på leggings (2 för $10) så jag var ju tvungen att lägga en order till. Det blev två par med vanliga svarta leggings men så ville jag ha lite mer färg-variation att välja mellan så jag köpte även olive-gray, walnut och navy. Det kan ha råkat komma med lite mer basic-grejer...  

Dom två första linnena var 2 för $8 och dom corset-liknande topparna kostade $6 istället för $9. -Snyggt att ha under genomskinliga toppar. 
 
Ser ni den beiga koftan högst upp till höger? Fick en sån fast i grått av min syster i julklapp (TUSEN tack, madde!!) och den har blivit min nya favorit och används väldigt flitigt. Såg att den fans i beige så jag var bara tvungen att beställa en sån! :)
  
Update: Jaa.. Det blev en beställning till. MEN NU ÄR DET BRA!! ;) 
Blev 2 peplum-toppar, 2 knuckle-ringar och 2 krag-smycken ("cuff-pins").
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤