torsdag 15 september 2011

12 september

Ehh -- försöker komma ihåg vad vi gjorde den här dagen (förutom shopping) men mitt huvud är helt blankt.
Ah, just det! Madde hade köpt jord för att plantera blommor och Mackenzie och Dexter tyckte det var jättekul att leka i det...
 Vi gick till poolen en stund (börjar äntligen få färg i ansiktet!)
Sen gjorde jag, mamma och pappa sig i ordning för att åka till The Market Place för att shoppa lite. (Ny klänning köpt i LA och skärp från H&M).
Blev lite väskor, kläder och prydnadssaker till badrummet.
 Badrumssakerna vad jättebilliga! ca 30 kr/st! Dom två första ska jag ha till tvål (såklart) och tandborste.
Den översta har jag inte riktigt bestämt mig för än, men eftersom den tillhörde setet så köpte jag den också. Dom två burkarna på den understa bilden ska jag ha mina sminkborstar i iallafall. :P
Det var det jag kommer på just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤