tisdag 26 april 2011

My new favorite piece of jewelry

Har haft ett öga på den här jättelänge. Brukar låna en på jobbet när jag är där att ha på mig men jag vill så gärna ha en som jag kan ha på mig jämt! Köpte en som var lite smalare i julklapp till mamma förra året och jag tyckte den var så himla fin så jag har lånat den ganska mycket utav henne. Och sen så tyckte jag att det kändes så elakt att ta den av henne hela tiden så jag tänkte att jag kunde köpa en egen. Nu när jag jobbar så har jag ju råd att köpa sånt här själv! :) Fast den jag köpte är en aning bredare och lite tjockare. Jättefin! I LOVE IT! :D
Nu kan mami och jag låna av varandra <3

3 kommentarer:

  1. 2000 men har 25% i personalrabatt så det blev bara 1600 (med försäkring i 2 år) :)

    SvaraRadera
  2. 2000!?? det skulle min plånbok inte tycka om... :(

    snygg var den iallafall!

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤