onsdag 29 september 2010

Städa Städa

I morse åkte jag över till Maddes och Josh hus för att hjälpa dem att städa och packa. Var där i kanske 3 timmar och sedan åkte jag hem igen för att sitta barnvakt åt Abbie och Mackenzie eftersom mamma skulle jobbet. Gick bra idag också! Abbie och jag satt och åt rostade mackor och tittade på The Simpsons medan Kenzie låg bredvid och sov. Fick mata henne med flaska senare och skulle få henne att rapa efteråt. Har aldrig matat henne förut och sa till pappa "bara för att jag gör det så  spyr hon väll" ....skulle inte ha sagt det. Tror det går 2 sekunder och så kräks hon över min rygg. Sweeeet. Det var bara att tvätta av sig och slänga in tröjan i tvätten, vilket Abbie hjälpte till med :) Känns ju lite bättre av att tänka att det bara är mjölk som hon kräks upp och inte 'vuxen-spya'.   

Nu har Madde precis varit här och hämtat dem. Men hon kommer tillbaka om någon timme med deras sista flyttlådor, resväskor och pizza! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤