lördag 4 september 2010

4 September 2010

Jag har precis kommit hem, har varit ute och gjort lite ärenden. ^^ Idag åkte min syster och hennes familj på semester till Marocko i en vecka ...eller var det Mallorca?? Äh..Same shit, different name. Liiite avundsjuk är man ju att dom får åka till värmen, men jag åker M Y C K E T hellre till värmen i LA ;) Kul att veta att man iallafall får åka dit nån gång nästa år. Antingen blir det till både våren och hösten eller så blir det 'bara' till hösten, för då ska vi gå på xxxxxxx :D Vet inte om jag får säga något om det än, tror att Madde (min storasyster) gärna vill skriva om det på sin blogg först? Fast är nästan 100 på att ingen av hennes vänner läser min blogg så det borde vara lugnt :P Alla jag kan säga är att om det blir som dom sagt att dom vill ha det som kommer det bli magiskt och romantiskt ^^ Något som kommer att ske på Disneyland! Awesome! o(>_< )o Har varit på Disneyland 2 gånger förut. En gång i Paris och en gång i LA.
*Leggings - Forever21* *Topp - Gina* *Cardigan - Fått av min syster*

4 kommentarer:

❤ Sharing is Caring ❤