söndag 4 augusti 2013

So here's the situation..

..jag har tröttnat på att blogga. 

Dels för att det är mycket på jobbet just nu så när jag väl är ledig försöker jag vara utomhus så mycket som möjligt. Och dels så är det för att jag inte har något intressant att skriva om. Det händer inget intressant i mitt liv just nu.

Funderar på att göra om bloggen eller starta en ny som bara är till för min konst och där jag kan ta beställningar, för let''s face it. Det är bara när jag målat nått som jag egentligen updaterar. ^^ 

Jag har 5 veckors semester som jag inte utnyttjat än, så funderar på att kanske hälsa på min syster och hennes familj i Los Angeles i sep/okt. Får se om jag vågar åka över dit själv. Jag kan inte ens hitta in till stan själv så vet inte hur det skulle gå om jag ska åka över till en annan kontinent.. ;)

Ni lär väl märka om det blir några ändringar på bloggen. 
Så hejsvejs tills dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤