lördag 1 oktober 2011

Jag vill inspirera!

Såg Julie & Julia för några dagar sedan. (Julia Child's berättelse om hennes start i matlagningsyrket är sammanflätad med bloggaren Julie Powells 2002 utmaning att laga alla recepten i Child's första bok på ett år). Efter att jag sett filmen blev jag så himla inspirerad att göra något sånt själv. Min syster skriver t.o.m. en matblogg: http://domesticviking.blogspot.com/ Hon är riktigt grym på att laga mat och bakning!  Önskar jag vore lika duktig som hon... Fast min blogg kan nog inte handla om mat...det är jag fruktansvärd på. Men att skriva en blogg som bara handlar om min hobby vore kul. Men jag vet inte riktigt vad. Nagelkonst kanske? Baka skulle vara kul, även om jag inte är så värst duktig på det. Tårta & Cupcake's dekoration, låter det intressant? Jag vill skriva  om något som kan inspirera andra! Håruppsättningar, inredning, min konst? Tankarna flyger~!
Vad är det man brukar säga? "The sky is the limit!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤