lördag 4 juni 2011

Möhippa

Igår var jag på Möhippa hela dagen. Min bror ska ju gifta sig nästa vecka så jag, min syster och min svägerskas bästa kompis, syster och kusin "kidnappade" Linda för att ta med henne på sin möhippa! Vi åkte till Skärholmen där min bror försökte uppehålla Linda tills vi kom och klädde ut henne till en vacker brud. Slöja, handskar, tiara och mask :) Vi andra satte på oss ett band som det stod "Möhippa" på. Vi åkte tunnelbana in till Slussen och där tog vi båten till Gröna Lund. Snacka om fel dag att ha möhippa på för det var SMOCKFULLT med folk! Alltså, jag skojar inte, det var 1-2 timmars väntetid till alla stora karuseller. Fast det var säkert mycket folk eftersom det var fint väder, klämdag så i princip alla var lediga och Peter och September var där och uppträdde. Vi gick på restaurang och åt god mat och tog lite drinkar sen fick Linda gå på 5-kamp  sen åkte vi lite karuseller. 
sisters <3
 Jag, Amanda, The Bride to Be, Isla och Madde
På båten påväg till Grönan.
Bruden med en cigg. (Lägg märke till att handskarna fortfarande är på). Vackert :)
 Madde vann en stor Marabou-choklad åt Linda!
 Gänget
 5-kamp
 "Run Devil Devil Run Run" (en skitbra SNSD låt)
Linda med två poliser och några fjortisar som ville va med på bild...
Linda gick omkring med sin "kostym" hela dagen, haha. Vi kom hem vid 11-tiden och jag var jätteyr från att ha gått i solen hela dagen och åkturerna så jag gick och la mig på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤