lördag 12 februari 2011

Räddade dessa

I lagret på jobbet så har vi en massa tomma lådor/kartonger som ligger i en enda stor hög som ska slängas. Och innan jag skulle gå hem idag så såg jag dom här sötnosarna ligga där:
Är som inte söta!? Riktigt typiskt min stil! Jag var bara tvungen att rädda dom. Om dom ändå skulle slängas kan jag väll lika ta dem? - och jag frågade för säkerhetsskull min kollega om dom skulle slängas - Den ena skulle slängas för att rosetten saknades, den andra för att det är en reva inuti och den sista för att det inte fanns en kopp som ska ligga i (i dom små runda så ska det ligga en kaffekopp i varje ask). Gav en till mamma, men vet inte riktigt vad jag ska använda dem andra till... Dom får bara stå och vara söta tills ja kommer på nått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤